keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

(:

Tuli vaa mielee et pitäs tänne varmaa kirjotella muutaki ku vaa kysien kuvii!! (: :D ja voisin paljastaa vaik 40 asiaa ittestäni ! (: taas tosi nice postaus ku ei jasa kirjottaa :D mut tos alla ne 40 paljastusta (: ~Nelliyh (:
1. Mul on koira..
2. Sen nimi on remu ja se on 5v (:
3. Mä en jaksa kirjottaa. :D
4. Tiitu osaa tehä kynsii paremmin ku mä :D
5. Ostin tänää 2 uutta lakkaa.
6. Oon 12v mut täytän 20. syyskuuta 13
7. En keksi mitää..
8. Olin äske elinan ja jossun kaa uimas
9. Mul meni kloorivettä suuhu :DDD
10. Rakastan suklaata (;;
11. Ja kynsilakkoi ja akryylikynsii (;;
12. Ja tyggään yhest tyypist (;;; enkerro
13. Tiitu on retu. :D
14. Mä tarviiin kesämiehen :D
15. Mun pitää tehä kahet kynnet juhannuksena 'tilauksest'
16. Jaksaaks lukee?? (;
17 . Jos vastasit ei ni lopeta. jos joo ni jatka.
18. Siivosin tänää vaatekaapin, hyvä nelli, olet edistynyt (;;
19. Mul on parhaat kaverit!! (; 6 miljardii ihmist ja just mä saan olla niitten kamu (;
20. Jes nää loppuu, ja nyt ei tuu tekstii.
21. Onks kellää juhannuksensuunnitelmii? (:
22. Mul on ku meen veneelle parin kamun kaa (:
23. Mua väsyttää mut mun hiukset on viel märät. -.-
24. Jaksaaks viel? (;;
25. Jos sanoit ei nii lopeta mut jos sanoi joo ni jatka viel..
26. Haastan tian tekee tän saman  (;; :D
27. Mun vaatekaappi on siisti!! :D
28. Mul ei oo miest!! )::
29. En jaksa nyt vuodattaa.
30. Kiitti lukemisest jos jaksat lukee mun tylsii juttui! :DD
31. Tiiän sust 8 asiaa!! :D
32.  (1) Oot ihminen.
33.    (2) Luet tätä tekstiä.
34. (4) Hyppäsit numeron 3 yli! :D
35.   (5) Tarkistit juuri onko kolmosta. :D
36.   (6) Hymyilet, koska koko maailma tekee niin  (:
37.  (7) Et voi sanoa kirjainta S ilman että irroitat huulia toisistaan.
38. (8) Sinua ärsyttää, ja näytit läähättävältä koiralta.
39. Hassuu, noit on jänää tehä. :D
40. Jesh nää loppu, kiitti ajast et jaksoit lukee! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti